A Live Your Life-ról
2020. október 19. írta: Live Your Life

A Live Your Life-ról

Mikor instagramon létrehoztam a Live Your Life-ot, soha nem gondoltam bele , hogy egy blogot is fogok indítani. Az egész azzal kezdődött, mikor munka mellett belefogtam a hálózatépítésbe. Akkor még csak a Facebook oldala jött létre, de akkor még nem igaztán törődtem a posztolással.Majd miútán jött a karantén időszak és elbocsátottak a munkahelyemről,3 hónapig szinte itthon voltam. Hiába adtam be egy csomó helyre az önéletrajzomat nem érkezett válasz. Akkor hittem azt, hogy összedől minden körülöttem. 

Ezután gondolkodtam abban, hogy mi lenne ha létrehoznék egy oldalt instagramon, akik a terveiket próbálják megvalósítani, amellett, hogy egy nagyon nehéz időszakban vannak. Bár ez sem volt egyszerű. De mégsem éreztem azt, hogy feleslegesen tétlenkedek otthon. Miután létrejött az instagram oldal is, nem sokkal később született meg a blog oldala. Viszont sokk technikai problémába ütköztem és így a mai nap folyamán töröltem az oldalt és átköltöztem ide. 

pexels-tatiana-syrikova-3975583.jpg

És igen, ennek az oldalnak a cikkjét olvasod most. A Live Y. Life-nak 3 fő témája van. Eggyik a motiváció, amely a nevében is benne van, motivál téged. A második téma az önfejlesztés. Itt elsősorban saját tapasztalatok lesznek és részben egy internetes kutatás is. A harmadik pedig az életmód. Mivel nem vagyok orvos,ezért részben kutatómunka lesz, illetve, ha van saját tapasztalatom, igyekszem azkokat is megosztani. Ez a 3 fő téma összegzi az oldalt, mely segít abban, hogy úgy éld az életed, ahogy te fejben elképzelted. 

Kövess be instagramon és facebookon is, hiszen ha felkerül egy új cikk az oldalra, elsőként ezeken a platformokon fogsz értesülni róla. Köszönöm, ha végig olvastad, és azt is ha velem maradsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveyourlife01.blog.hu/api/trackback/id/tr9116245786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása